مروری بر تعدادی پروژه های اجرا شده با عایق های رطوبتی نانوشیلد

عایق نانوبام:

در سالهای گذشته تعداد زیادی ساختمان در تهران و شهرستانها با عایق رطوبتی نانوبام عایق کاری شدند، از جمله: ساختمان صنایع دفاع در تهران، ساختمان فرمانداری در ایرانشهر، هتل شیراز واقع در تهران، و تعداد بسیار زیادی ساختمان در مناطق سعادت آباد، خیابان جلفا، نیاوران، پاسداران و غیره

baamعایق رطوبتی نانوبام جایگزین صد درصد ایزوگام و عمر مفید چندین برابر ایزوگام می باشد. این عایق به رنگ سفید با ساختار پلیمری پایه آب می باشد. بدون بو وسمیت است، زود خشک می شود و بسیار ساده و سریع اجرا می گردد. برتری عایق رطوبتی نانوبام به ایزوگام ترک نخوردن در سرما و مقاومت در گرما و زیر نور آفتاب شدید می باشد.

عایق نانومالتی:

پروژه های بزرگی همچون اپال، اطلس مال، آوست، گل سنگ، هتل شیراز و بسیاری ساختمان های مسکونی و تجاری در اقدسیه و زعفرانیه برای عایق کاری سرویس های بهداشتی، طبقات منفی یا پارکینگ از عایق رطوبتی نانومالتی ساخت نانوشیلد بهره برده اند. در زیر تعدادی عکس از اجرای عایق رطوبتی نانومالتی را در این پروژه ها می توانید مشاهده نمایید:

multy

عایق نانومالتی به همراه مش الیاف شیشه برای عایق کاری و آب بندی سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، پارکینگ و زیرزمین و مناطقا خیلی مرطوب مناسب است. قیمت ارزان این عایق به نسبت دیگر عایق های نانو، بازار رقابتی شدیدی با ایزوگام ایجاد نموده است. این عایق پایه آب بدون بو، سریع خشک شونده و ضد قارچ و کپک می باشد.

عایق نما یا عایق نانوکالر:

این عایق رطوبتی برای نمای ساختمان و عایق کاری دیوار های باران گیر کاربرد دارد. عایق رطوبتی نانوکالر در رنگ های متنوع تولید می شود . به وسیله قلم مو یا دستگاه به آسانی اجرا می شود. به همین جهت این محصول پلیمری و ضد رطوبت  را رنگ ضد آب نما هم می نامیم. این عایق در برابر رطوبت و فرسایش محیطی و همچنین در برابر قارچ و کپک مقاوم است. این عایق بخصوص در شمال کشور بسیار طرفدار دارد که علاوه بر آب بندی نمای ساختمان ها و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، ظاهر زیبایی به نمای ویلاها می بخشد.
در زیر ساختمانی به شکل هواپیما نشان داده شده است که در منطقه کلاردشت توسط تیم اجرایی نانوشیلد با عایق رطوبتی نانوکالر عایق کاری شد:

nanocolor

عایق نانوآردوکالر:

این عایق رطوبتی برای عایق کاری سقف شیب دار و روی سقف های فلزی کاریرد دارد. این عایق هم همانند نانوکالر دارای رنگ های متنوع و جذاب بوده و طرفداران خاص خود را در میان ویلاداران شمال و نیز افراد سوله ساز دارد:

ardocolor

عایق نانوپول:

این عایق رطوبتی کار رنگ و آب بندی استخر را توامان انجام می دهد. عایق رطوبتی نانوپول به رنگ آبی استخری دارای عمر بالا، مقاومت در برابر خزه و قارچ، دوستدار محیط زیست بدون بو وسمیت می باشد. شما با عایق نانوپول از کاشی کاری و سنگ کاری استخربی نیاز خواهید شد.

pool

عایق نانواستون کالر:

این عایق رطوبتی بعد از تشکیل فیلم خشک روی سطح، بی رنگ و شفاف می شود. به همین دلیل معمولا برای سنگ نما، روی چوب یا آلاچیق های چوبی، آجر نما، موزاییک و کاشی به کار میرود. این عایق رطوبتی قدرتمند بسیار چسبنده است و چون پایه آب می باشد کاملا دوستدار محیط زیست بوده و سریع خشک می شود. همچنین این عایق مانع شوره زدن آجر و سنگ نما می شود و از سطح نمای ساختمان در برابر فرسایش محیطی جلوگیری می کند.

nama

نانوشیمی یلدا برند